tirsdag 30. november 2010

...Tirsdaaag....

Hei:-)

Nå er det en stund siden sist igjen!  Det har ikke skjedd så mye siden sist, jeg driver fortsatt på skolen og trives. Er veldig sliten om dagen! Dette fordi jeg går fulltid på skolen, jobber deltid i barnehagen, er støttekontakt og har begynt å jobbe for broren min på konserter..
For øyeblikket driver vi med vår jul, med Gaute Ormåsen:-)
På Torsdag var jeg i brumendalen, og på lørdag som kommer skal jeg til Fagernes. Neste helg deretter reiser jeg til Drammen!
Ja det går mye tid til skole og jobb!

I går, begynte jeg emd julegavene mine! Og føler det er mye fint jeg klarer å finne ut til enkelte, men det blir dyrt! Hehe^^
Mimret litt i går om Tyrkia turen min og Ingunn sin:-) Gooode dager, og merker jeg skulle hatt litt fri igjen.. Så i jula skal jeg rett og slett bare slappe av:-)


Å nei folkens:-) Jeg driver ikke med noen om dagen, så det er ikke det som tar min tid! Kunne ønske det var en så enkelt grunn, men neida:-) Jobb å slit!

Men nå må jeg fortsette på Nynorsken min og skolearbeid! Skal prøve å ikke bruke så lang tid til neste gang:-)

XOXO :-) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar