tirsdag 9. november 2010

Baack :-)

Hei :-)

Jeg lover ikke jeg er tilbake for godt, men jeg er nå her akkurat nå:-)
Siden sist har jeg faktisk begynt på skole igjen:-) Påb2 YEAH !!
Det går sånn dere helt greit egentlig.. Men skulle gjerne ha gått her i fjor og ikke i år..Men nå har jeg kanskje sjansen å klare å finne noe jeg kunne tenke meg å bli.. Fikk jo tross alt ett år til å tenke på det:-)

Livet ellers går i berg og dalbane:-/ Noe som egentlig er veldig slitsom syns jeg, men klarer ikke helt å styre det selv. men håper jeg finner en metode slik at jeg klarer å kontrollere det!:-) Lov å håpe!

Siden sist har jeg også vært i Tyrkia- Side :-) Det ble en vellykket tur til jeg påstå å si! Bare slappet av fra morgen til kveld og koste meg med ei GOD vennine <3 Dette blir nok en tur vi må gjenta om ikke så lenge.. Sol hadde vi hver dag, og vi fikk oss nye bekjentskaper:-)



Nå som jeg går på skole blir dte jo lite jobb på meg, men jeg prøver så ofte jeg kan å jobbe i barnehagen der jeg har alle gullene mine <3 Savner de så veldig når jeg sitter på skolen... Men jeg er så heldig at jeg passer to gromgutter en gang i blandt:-)

Om noen er int i å vite hvordan det går med hode mitt, kan jeg jo fortelle at det er ikke noe spesielt godt om dagen, men det har jo tross alt vært veldig bra ei stund da.. Men naparapten min hjelper til så godt hun kan,heldigvis! Mye tull med forsikringselskapet som sier de skal betale for behandlingene og plutselig ikke! Får liksom ikke noe mindre vondt i hode av de!

Men tilbake til jobb, jeg har blitt støttekontakt faktisk:-)  Der får jeg inn litt penger og enda kan ha det litt gøy... Men det er veldig slitsom bare de 3 timene jeg skal være med..

Men nå må jeg nesten fortsette på skolen:-) 30min igjen, før det er litt mat og en laaang gåtur med rullatoren og Magda:-) Før jeg skal sitte i ro i 2-3 timer i styremøte:-)

Vi snakkes:-)

1 kommentar: