mandag 15. november 2010

..Den store rullatordagen..

Hei!

Tirsdag er den store drit dagen! Skole fra 07.45 til 15.00 + at i dag har vi skrivedag i norsk i 4timer!
Heldigvis har vi bokmål, og ikke nynorsk i dag:D Det er det eneste posetive med denne skrivedagen.
Men med musikk på ørene og pcen, skal jeg vel overleve! Jeg må prøve å gi en innsats i dag, til en forandring:P

Etter skolen i dag skal jeg ha rullatortreff med Kine Risendal:-) Eller som jeg kaller henne, MAGDA RISENDAL<3 Det gleder jeg meg til, det er det lenge siden vi har hatt nå:-)
Vi har til å med fått på vinterhjula våres å, så i dag skal vi teste de:-)

I går, var jeg på trening med Ingrid Barlund og Jenny Barlund.. Det var gøy, vi ble med på Zumba:-) Hver sin smak, men fikk iallefall en latter!
Etterpå kom Marion, og ble med oss på svømming!

Men nå skal jeg hvert øyeblikk ha skrivedag, så da får vi snakkes mer seinere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar