mandag 14. februar 2011

Valentine day:-)

Hei:-)
Nå er det lenge siden jeg har vært inne her, å skrivet noe i det hele tatt!
Det har ikke skjedd så mye siden sist, tiden har jeg brukt på skole og jobb:-)
Og ikke nok med det så har jeg vært syk i 3 uker, og er enda ikke 100%frisk altså, men det kommer seg heldigvis.. Men er nok best å ta det med ro ei stund til:-)
Nå framover skal jeg fokusere på skolen, familien og vennene mine:-) Og selvfølgelig å bli frisk igjen:-)

Uansett om jeg er syk, har jeg det veldig bra:-) Har gode venner, både hjemme og på skolen:-)

Idag er det jo Valentine day så ville bare si jeg er utrolig glad i dere som er vennene mine og familien:-)
Håper dere får en strålende dag:-)



Når jeg kommer jeg skal jeg gjøre ferdig noe til en god venn, som betyr mye for meg:-) Setter litt ekstra pris på enkelte på en dag som dette!
Etter det må jeg rydde og rive litt på rommet mitt! Driver å lager stue, så er mye som skal gjøres:-)
Skal legge ut noen bilder, når jeg finner igjen ett kamra som funker:-)

Og forresten: Mariaaaaa er sååååå kuuuuuuuul og greeeeeei altså :-) <3

Blogger mer seinere, nå står særemne for tur:-)

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar