fredag 12. november 2010

HEELG

Hei folkens:-)

I dag er det fredag, og endelig heeeelg:-) <3
Akkurat nå sitter jeg på skolen å har HISTORIE, og koooser meg med mandarinen jeg fikk fra Marthe <3
Marthe var en veldig god venn, men så mistet vi kontakten heelt leenge... Men nå har vi fårr kontakten igjen, og det syns jeg er veldig godt! Har savnet seg snuppa <3

Men tilbake til helga:-) Denne helga blir en kosehelg tror jeg.. Skal være med Kine store deler av helga, i dag skal vi for eksempel prøve å skaffe oss noen nye venner... Og i morgen tar vi turen inn til storbyen Oslo og Ikea om vi tørr:-) Bønder til byen rett og slett!

Min mamma har reist med jobben våres til Tallin i dag, og det er godt med også surt fordi jeg ikke fikk være med siden jeg har på skole:-( Men håper dere koser dere masse!!

Og får de som ikke har fått det med seg, det SNØR!! Og da hører vel julemusikk til, eller hva?

Men nå skal jeg prøve å følge med i historietimen:-)

Prekas...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar