torsdag 11. november 2010

...Hektiske dager...

Heisan:-)
Jeg lovet å begynner å være flinkere til å blogge litt:-) Meeen er så sykt hektisk om dagen, og den tiden jeg har hjemme går til å sove!
Akkurat nå sitter jeg på skolen og har naturfag:P Etterpå skal jeg faktisk ha biologi, ett valgfag jeg har valgt meg.. Men spørsmålet er mer, hvorfor valgte jeg det?? Syns det er vanskelig!
Jeg burde kanskje ikke sitte å blogge i skoletimen, men blogging og musikk er tingen:-) Samtidig som jeg ser på sydenturer til vinterferien og sommerferien.. Savner Tyrkia altså... Ikke bare folka der, men spesielt den heerlige sola<3



Men tilbake til min hektiske dag, i dag er det først skole til 11.15 før det er å sette deg inn i den kalde kalde kalde bilen min å kjøre til barnehagen for å jobbe der til klokke er 16.00...
Etterpå får jeg prøve å komme meg på trening med Ingrid Barlund for å ha litt sal intro:-) Det trengs virkerlig, håper bare hode mitt holder.. Så langt funker det da, men kjenner jeg burde roan litt!

Men nå må jeg gjøre skolearbeid:-)
Vi snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar