søndag 14. november 2010

..S for Søndag..

HeiHopp!

Gratulerer så mye med farsdagen min snille gode pappa <3


Denne helga har jeg vært med Kinemor, både fredag og lørdag!
Er så glad i den jenta altså<3 Stiller alltid opp for meg! Det er en god venn det!
Jeg har også fått mange gode meldinger denne helga fra andre gode venner, og det setter jeg stor pris på! Gjør hverdagen min enklere når jeg vet vennene mine bryr seg! Alle burde sende ei meldiing til hverandre en gang i blandt å fortelle hvor mye de betyr for hverandre.. Det varmer!

Akkurat nå ligger jeg på sofaen i kosedressen min( ikke vakkert, men godt) og leser BIOLOGI!
Hode mitt har hatt konsert siden fredag, så jeg er rimelig sliten oppi der, så håper den snart gir seg.. Ikke mye pent som blir spilt...
Så resten av søndagen går nok til sofaen og noen lekser, slik at jeg kanskje kan slappe av litt til uka!

Som generelt eller så har jeg det faktisk veldig bra:-) Iallefall i dag:-)

Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar