søndag 1. november 2009

Søndagkos..

Ååh, søndag:-)
Jeg liker søndager, ingenting mer enn familien, tven og sofaen:-)
I dag våknet jeg med frokost på senga, fått det tre helger på rad nå.. Både lørdag og søndag:-) Og jeg er sååå heldig!




Men i går var det en tanke full kveld altså, jeg følte jeg ikke helt i form.. Så mine planer om å ut å feste ble ikke noe av..Så jeg fikk ikke sett Stine:( Men vi reise en tur til søskenbarnet mitt på kvelden i Torpa, ungen hennes Malin fylte 5 år for noen dager siden! Det var koselig og se de igjen, blir alltid så lenge imellom hver gang. Men når vi kjørte oppover det var da alle tankene mine begynte å vimse rundt.. Og det gjorde dagen min til en små dårlig kveld..
Men nok om det egentlig, vil ikke dele det her:-)

Åååh, jeg gleder meg så til denne uka som kommer nå.. Kommer sikkert til å være sååå lite søvn på meg denne uka, og tiden kommer sikkert til å gå sååå sakte..Men jeg håper ikke det da, håper den går kjempe fort og at jeg får sove masse:-) Tenk det er 1 nov i dag a? Det er jo snart JUL... åååh jeg gleder meg så:D

Forresten, søskenbarnet mitt Siv Anett har termin i dag.. Men om det lille nurket kommer i dag a?
Kan det bli noe bedre egentlig...

Noe dere gleder dere til i nov?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar