mandag 2. november 2009

Blå mandag?

Det skulle nesten tro det var blå mandag hos meg, men det er det altså ikke.. Jeg har hatt ett døgn med kvalme, svimmel og tett.. Utrolig slitsomt altså!!
Og ikke nok med det, så begynner pcen min å gå ned for telling, litt av skjermen min ser jeg bare masse farger på.. Utrolig irriterende!! Jeg har ikke råd for en ny pc nå om dagen altså, nok med bilen jeg driver å skal betale!

Men min dag i dag har ikke vært noe spennende, sto opp og fikset meg.. la meg igjen.. før jeg reiste på jobb og vimset rundt i dårlig form..Også kom jeg hjem og da lå jeg på sofaen, slik som jeg fortsatt gjør..
Så tenkte jeg skulle finne pute, pledd og en film og bare kose meg å bli i form igjen!
Dagens film er :  Dagboken !!! Den må dere se om dere ikke har sett den altså, jeg syns den er så bra!





ANBEFALES!!



Men jeg får blogge seinere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar