tirsdag 3. november 2009

Dagen før dagen...

Oioi!! Må si at jeg merker jeg er litt nervøs om dagen.. Det er ikke noe morsomt!
Nå skjer det i allefall snart:D Håper det går bra!

Jeg må nå snart få ut fingeren og skaffe meg noen bøker, så jeg får begynt å lest til! Skal ta eksamen til våren, og jeg ligger dårlig ann! Tiden går så utrolig fort, tenk at vi er i november alt?
Men jeg ligger bra ann med julekortete i år, de er alt ferdig! Og for en gang skyld, er jeg fornøyd!

Men jeg orker ikke blogge så mye i dag, har ikke gjort noe spesielt.. Vært på jobb da, men det er ikke noe spennende å fortelle om..Får kan ikke dele ting med dere om hva som skjer der:-) Men jeg liker jobben min veldig godt da!:-) Er ikke det som det står på:-)
Ellers har jeg bare ligget på sofaen, slappet av.. Merker kroppen ikke er heeelt på topp, men bedre enn mandag og det er bra!!:-)




Men noe som jeg ikke liker om dagen, det er slike dumme snøfnugg som daaaaler ned!!
Kan de ikke vente litt til?
Har virkelig ikke bestilt det enda.. men med min flaks, kommer det nok massemasse snø!!


Men vi blogges mer i morgen, da skjer det kanskje mer.. Siden jeg har fri:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar