onsdag 4. november 2009

Slapp av dag, gooodt!

I dag så har det vært en finfin dag.. Godt å ha en slapp av dag i dag..
Begynte med at jeg gikk fra senga til sofaen og der har jeg ligget stooore deler av dagen og bare slappet av forand tven:-) Det var akkurat det jeg trengte i dag!
Men jeg har da vært en tur på Gjøvik også da, hatt kjøretime.. Huff, jeg sier så  mye rart jeg når jeg kjører!
Kjørelæreren min ler stadigvekk.. Hun har sagt hun vil savne kommentaren mine..

Men jeg har egentlig ikke noe fornuftig å si i dag ell.. Skjer ikke så mye på sofaen gitt:P
Tror kanskje jeg må en tur til tannlegen snart, kjenner eine tanna mi har litt liten plass, lurer på om noe må ut?

Men nå skal jeg se på One tre hill.. Fy søren, gleder meg:-)



Vi blogges folkens seinere:-) Kommer nok mer spennende ting mot neste uke:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar