fredag 6. november 2009

Lappen :-)

Heiåhopp!!
Jaaaa, i dag har endelig dagen kommet som jeg har ventet sykt lenge på! Jeg har klart å få LAPPEN:D:D:D:D

Jeg våknet kl 5 i dag og fikk ikke sove, hadde så vondt i magen! Men det var jo bare fordi jeg skulle ha oppkjøring! Også lå jeg bare der til kl var 8 da måte jeg opp, siden pappa skulle på jobb! Så satt jeg hos han da:P
Og når vi skulle reise nedi Gjøvik til thomtes møte vi noen fra jobben ente kjæresten til ei på jobben, han stoppet og lurte litt hva jeg skulle da.. haha.. jeg har jo sagt til alle folk att jeg hadde bare vanlig kjøretime i dag.. Så alle har blitt lurt!:P i allefall nesten! Og det syns jeg er litt morsomt..

Men det har ærlig talt ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk har lappen:P *fnis*




Siste gang jeg kjørte den i dag, forhåpenligvis!! Men kommer til å savne Eli gitt.. Hun er super flink kjørelærer, rett og slett den beste!!

Men jeg kan blogge mer når jeg har fått det til å synke litt mer inn.. går helt rundt for meg gitt:P

Blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar