torsdag 5. november 2009

Snøøøøøøøøøøøøøøøøøø, neeei!!!

Åh! Jeg er på tårene her jeg sitter, bare pga den dumme snøen!!
Hvorfor?

Idag har jeg hatt en veldig bra dag, men skal bli godt med lang helg nå:-) Dæ lik jeg!
Våknet i natt kl 4 ca av en teit snøbil greie, som lyste opp hele rommet mitt.. Trodde hele huset datt sammen jeg...Også våknet jeg rundt 7 da hørte jeg noen stemmer utafor vinduet mitt.. Da hadde noen satt seg fast,så ble litt kø oppi her.. det er virkelig ikke ofte skjer.. Så måte nesten le litt:-)
Men når kl nærmet seg 8 begynte jeg og gå.. og plutselig så fikk jeg sitte på med noen.. Og det var fint, kaos på veien så!

Men resten av dagen, ikke skjedd noe spesielt.. Untatt den dumme snøen da:(

Men som sagt, blogger mer i helga! Skjer kanskje mer spennende ting enn jobb da:P Ikke at ikke det er spennende altså, for det er det.. Syns jeg!



Detti bilde er såååå gossint!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar