lørdag 31. oktober 2009

Halloween to day.. :-)


Hei! I dag er det altså Halloween fester over alt..Jeg har nå planer om å reise til Stine og være der å "feste" og det tror jeg kan bli veldig gøy, er jo en heel uke siden jeg har sett Stine nå så!
Men det jeg skulle fortelle om det var hva jeg driver å lager om dagen, jo det er julekort.. Jaja, jeg vet hva dere tenker: LITT TIDLIG!!
Kanskje det, men jeg syns det er godt å bli ferdig med ting, slik at jeg kan kose meg mest mulig i desember!
Så jeg tok ett bilde av mine selvlagete julekort i år, de kommer til å se slike ut, men en overraskelse inn!
Jeg er virkelig så veldig fornøyd med hvordan de blir, så blir små glad for å få gitt de ut:-)




Men jeg tror jeg må blogge litt seinere, fordi jeg føler meg ikke heeelt i slag..Sikkert svineinfluensaen som kommer, det er jo typisk.. Fordi mine planer for å ta den vaksina er å ikke ta den.. Vi får jo ikke sjansen til å ta den før i desember uansett, og det er såååå mange som får bivirkninger atte det er jo nesten like farlig! Så neitakk!!

Men jeg kan ikke bli syk, fordi det skjer store ting til uka..Så jeg trenger å være frisk!!
Så nå får jeg finne pleddet og legge meg ned å slappe av litt:-) Det skal bli godt!

Forresten: Er det noen som har noe forslag til hva man kan kjøpe i julegave til en storebror på 22år, som har alt?

Vi snakkes!!!:-)


1 kommentar:

  1. Men du? I forhold til den vaksina. De som reagerer på den har en helt riktig reaksjon på vaksina. Det betyr bare at den virker - ikke at det er farlig :) Tror den ene dagen med litt plager etter vaksina er mindre farlig enn å få svineinfluensa altså. Også smitter du ikke andre med den heller :)
    Jeg for min del reagerte forresten ikke i hele tatt :)

    SvarSlett