tirsdag 27. oktober 2009

Ny dag, nye muligheter..

Oioi, i dag har det vært en laaang dag!
Jeg begynte på jobb kl 07.00 i dag,og etter planen skulle jeg være ferdig kl 14.30 men de spurte om jeg kunne jobbe til 16.00 siden det var så lite folk! Så jeg har da jobbet i 9timer i dag.. Og er egentlig veldig sliten nå!
Ops! Jeg har glemt å fortelle hvor jeg jobber til dere, jeg jobber i EVENTYRÅSENBARNEHAGE og er veldig fornøyd med arbeidsplassen:-)
Men nok om det, etter jobb spiste jeg restemat (veldig godt) også reise til på kjøretur!
Driver å tar lappen om dagen, for dere som ikke viste det! Og det blir godt å få lappen altså, kaldt å kjøre scooter gitt:-)


Men nå frister det mer å finne senga, også får vi blogge mer i morgen! :-)
Har i allefall hatt en veldig fin dag i dag! Tusen takk til dere som har gjort dagen min så bra!

Bloggest!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar