fredag 30. oktober 2009

Travle dager, men det er godt!

Ojsan! Nå er det lenge siden jeg har skrivet noe igjen.. Må si det har den enkle grunn att jeg har jobbet og det har vært mer enn nok slitsomt på jobben:-) Men det er jo det jeg liker, at det skjer ting! Da går tiden så fort, og det er det jeg virkelig trenger nå.. At tiden går fort!:-)
Jeg syns denne uka her har det vært mange forskjellige tanker og føleleser.. og det er slitsomt.. Men jeg har hatt mange gode kollegaer som har kommet med masse koselig tilbake meldinger på hvordan jeg jobber, og det er vel denne uka jeg har hatt mest brukt for å høre det! Dere er så flinke!




Dette bilde er av meg og min bror:-) Grunnen for at jeg legger det ut er fordi før her skreiv jeg jo at denne uka hadde vært en uke med masse tanker og følelser, og da tenker jeg alltid på hvor enkelt ting var når vi var mindre..
Også ser vi jo ikke hverandre så ofte, og når vi ser hverandre så blir det bare diskusjoner og små krangling!:P

Men det jeg skulle fortelle om i dag var min dag i dag,men den har egentlig ikke vært så spennende..
Jeg våknet kl 09.00 fordi jeg skulle møte min gravide vennine på cc for å skaffe oss antrekk til i morgen.. men så fikk jeg melding om at hun ikke hadde sovet noe godt og lurte på om vi kunne møtes seinere, så da bestemte jeg meg for å sove litt lengre.. men når kl nærmet seg 10.00 så ringte de fra barnehagen og lurte på om jeg kunne jobbe, det hadde vært noe misforståelser fordi de trodde jeg skulle jobbe, men jeg hadde ikke fått noe beskje.. Men da reiste jeg på jobb da, og jeg må si jeg ble litt glad:-)
Så jeg sendte da ei melding til min gode vennine Stine og beklaget at jeg måte si neiog reise på jobb.. Og da ble hun litt glad fordi hun følte seg ikke i form, stakkar:-)  Men jeg er glad i deg, Stine mor! Og vi ses jo i morgen:-)

Men nå har jeg blogget nok for i dag! :-) Skal slappe av, før det braker løs i morgen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar