mandag 26. oktober 2009

On and on :-)

Hei!




Nå er det en stund siden jeg har blogget, men jeg har vært aktiv blogg leser av beskjente og fikk veldig lyst til å begynne igjen å blogge litt om min hverdag:-)

Jeg slettet akkurat min gamle blogg, og bestemte jeg for å begynne heeeelt på nytt! Banke ark med fargestifter til!

Av og til er det veldig fornuftig å gjøre det tror jeg, blir på en måte nye muligheter i alle retninger:-)









Men det jeg har planer om å fortelle inne her det er om min hverdag, og mine "Problemer" eller "irritasjons ting" og jeg vil/håper gjerne jeg får noen tilbake meldinger:-)
Jeg kan jo begynne med å forklare hvorfor jeg har den tittelen som jeg har, det er en veldig enkel grunn til. Jeg har fått en sang på hjernen:-) Den heter On and on, dere kan søke den opp på youtube.com siden jeg ikke helt har skjønt hvordan jeg legger ut video her enda:-)




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar