torsdag 17. februar 2011

Torsdag, og helg:-)

HeiHei!:-)

Beklager lite blogging, men etter skolen har jeg egentlig sovet i flere timer, før det har blitt bite litt tv titting før jeg finner senga igjen.
Tidligere fortalte jeg at jeg hadde vært syk, og ja jeg er fortsatt en smule slapp enda:-/ 4 uka!
I dag er det torsdag og jeg tar helg, egentlig har jeg skole i morgen men jeg skal i begravelse til en mamma av ei barndomsvennine! Så i morgen blir det nok en tøff dag for mange:-/



Planene for i dag er: Slappe av, finne klær til i morgen, rydde litt på rommet, MEN først og fremst gjøre lekser!! Samtidlig håper jeg at jeg orker å besøke ei vennine som har det litt tungt om dagen, og prøve å få hun på andre tanker:-)

Som tidligere har jeg sagt jeg har det bra, og det har jeg fortsatt:-) Ser virkelig fram til denne helga her med venner.. Har ikke orket ut å drikke siden november.. Ikke at jeg tror jeg orker så mye i helga, men skal bli godt å være ute:-)



Men nå må jeg følge med i timen, er ferdig tidlig i dag 11.15 :-)  HERLIG!

Snakkes:-) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar